Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Mikame so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Mikame (v nadaljevanju tudi » trgovina upravlja podjetje Jakob Ribnikar s.p., Cegelnica 18, 4202 Naklo, matična številka: 6876714000 , davčna številka: SI90093356, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali spletna trgovina Mikame.)

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Mikame, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino Mikame in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu trgovine Mikame.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu trgovine Mikame.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med trgovino Mikame in kupcem je v spletni trgovini Mikame sklenjena v trenutku, ko trgovina mikame kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino Mikame kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine Mikame.

  • V trgovini Mikame lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.
  • Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po spletni trgovini. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.
  • Registirani in neregistrirani uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov.
  • Trgovina Mikame bo shranila vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

1. NAROČILO SPREJETO
Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po elektronski pošti in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika.

2. NAROČILO V OBDELAVI
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in dobi status »v obdelavi«. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trudimo se, da je zaloga izdelkov v spletni trgovini vedno posodobljena, a ker ob fizični poslovalnicah in unikatnosti izdelkov lahko pride do napak in do nakupa izdelka v istem trenutku, se lahko zgodi, da želenega izdelka ni na zalogi. V tem primeru se bomo maksimalno potrudili, da zagotovimo dobavljivost izdelka oziroma vrnemo kupnino. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

3. NAROČILO ZAKLJUČENO
Ponudnik v dogovorjenem roku in po prejetju plačila preko predračuna blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po odposlanem paketu dobi naročilo status »zaključeno«. Kupec za kupljeno blago prejme račun, ki je priložen pošiljki.

NAČINI PLAČILA

Stranka oz. kupec na spletni trgovini Mikame lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • plačilo po povzetju
  • plačilo po predračunu
  • plačilo preko paypal sistema
  • plačilo ob osebnem prevzemu v trgovini Mikame

DOSTAVA

  • Cena standardne dostave (na dom v 2-5 dni) malega paketa je 3,90 € (teža paketa manj kot 2kg), velikega pa 5,90 € (teža paketa več kot 2kg).
  • Pošta Slovenije za nas dostavlja male in velike pakete.
  • Pri delni dostavi vam bomo naročilo razdelili na več pošiljk. Artikle, ki so na zalogi, bomo poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej.
  • Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.
  • Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.
  • Trgovina Mikame si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

VRAČILO BLAGA

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovino Mikame kontaktira prek elektronskega naslova  info@mikame.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je treba vrniti trgovini Mikame nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovini nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Za vrnjene izdelke trgovina Mikame uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovina vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak. Trgovina Mikame se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravila.

Trgovina Mikame vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani in natančno pregledani.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Trgovina Mikame se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Kakšne osebne podatke obdelujemo?

Če uporabljate naše storitve, zbiramo različne vrste vaših podatkov, kot so vaše uporabniško ime in geslo, vaši kontaktni podatki in druge nastavitve. Sledimo temu, kakšne artikle si ogledujete v naši spletni trgovini, preko katere naprave ter katere izmed naših ponudb, posredovanih preko e-pošte, so vas zanimale. Na podlagi tega izdelujemo dodatne podatke, da bi vam lahko posredovali ponudbe po vaši želji ter da bi lahko v prihodnje našo spletno trgovino in storitve še izboljšali. Če pri nas opravite nakup oziroma si ustvarite račun, obdelujemo tudi ime in priimek, vaša naročila in podatke, ki si jih nastavite na svojem računu.

Obdelujemo naslednje osebne podatke:

  1. identifikacijski podatki, ki obsegajo predvsem ime in priimek, uporabniško ime in geslo ter ID za DDV, če ste pravna oseba;
  2. kontaktni podatki, ki obsegajo osebne podatke, s pomočjo katerih lahko stopimo v stik z vami, predvsem e-naslov, telefonsko številko, naslov za dostavo, naslov za račun in vaše profile na družbenih omrežjih;
  3. vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, profile, naročila na novice, članstva v programih zvestobe, nakupovalne sezname, iskane artikle (»zanima me«, »sledi ceni«), vaše ocene in komentarje o artiklih in storitvah;
  4. podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih artiklih in načinu plačila, vključno s številko bančnega računa, ter podatke o reklamacijah;

Zakaj obdelujemo vaše osebne podatke?

Vaše osebne podatke obdelujemo v različnih situacijah za različne namene. Če obiskujete spletne strani naše spletne trgovine, na katerih uporabljamo tudi piškotke, vaše podatke uporabljamo predvsem za ugotavljanje števila obiskovalcev in izboljševanje naših storitev. Če ste pri nas registrirani, vaše podatke uporabljamo za vodenje vašega računa in zagotavljanje s tem povezanih funkcionalnosti. Če pri nas opravite nakup, vaše podatke uporabljamo za obdelavo vašega naročila, zaščito naših pravnih zahtevkov in izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti. S pomočjo vaših kontaktnih podatkov in drugih podatkov vam hkrati lahko prikazujemo in pošiljamo naše prilagojene ponudbe. 

Iz katerih virov pridobivamo vaše osebne podatke?

Vaše Osebne podatke večinoma pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine ali pri komunikacijiz vami. Nekatere druge podatke pa lahko dobivamo tudi od naših e-novic.

Večinoma obdelujemo osebne podatke, ki nam jih zagotovite neposredno v okviru naročanja artiklov in storitev, med ustvaritvijo in uporabo računa ali pri komunikaciji z nami. Osebne podatke neposredno od vas pridobivamo tudi s spremljanjem vaših spletnih navad med brskanjem po naši spletni trgovini ali ob branju naših sporočil.

Kakšne so vaše pravice?

V povezavi z vašimi osebnimi podatki imate številne pravice. Te vključujejo pravico do dostopa, pregleda, izbrisa in omejitve obdelave, prenosa, ugovora in pritožbe. Tako kot imamo mi svoje pravice in obveznosti glede obdelave vaših osebnih podatkov, imate tudi vi v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov določene pravice.

Preprosto povedano, imate pravico, da izveste, kakšne podatke o vas zbiramo, v kakšne namene in kako dolgo, od kod vaše osebne podatke pridobivamo, komu jih posredujemo, kdo jih poleg nas še obdeluje in kakšne so vaše druge pravice v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Zahtevo za popoln izbris vaših osebnih podatkov iz našega sistema lahko oddate na naslednje načine, pri tem pa morate jasno navesti vsebino vašega zahtevka:

  • v e-novici kliknete na povezavo »odjava« v nogi;
  • pošljete pisni zahtevek po elektronski pošti info@mikame.si s pripisom »Odjava«;
  • pošljete pisni zahtevek po navadni pošti na naslov Trgovina in galerija Mikame, Cesta svobode 15, 4260 Bled s pripisom »Odjava«;

Pravica do pritožbe

Uveljavitev zgoraj navedenih pravic nikakor ne vpliva na vašo pravico, da vložite pritožbo pri pristojnem organu. To pravico lahko uveljavite zlasti v primeru, če domnevate, da vaše osebne podatke obdelujemo neupravičeno oziroma v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi. Nad obdelavo podatkov, ki jo izvajamo z naše strani, se lahko pritožite na info@mikame.si ali pokličete na telefonsko številko 040 686 864.

Trgovina Mikame spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se po vseh močeh izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko prijetnih nakupov!